Sportteam
  • AKTUALNOŚCI
    • Brawo Nela Żyżyńska!
    • Dziękujemy i brawo Wy!:)
    • Zajączkowy Turniej Tenisowy
    • OSWAJAMY ZIMNO!
    • Narciarska Familiada - trwa:)
  • Pływanie
    • O NAS / OFERTA
    • ZAPISY / OPŁATY
    • Zawody Pływackie Sportteam
  • Tenis
    • O NAS / OFERTA
    • ZAPISY / OPŁATY
  • Wyjazdy
    • O NAS / OFERTA
      • Organizatorzy
      • Opinie rodziców
      • Nasza kadra
      • Założenia i programy CAMPów
      • Partnerzy i współpraca
    • Lato 2025 - oferta/terminy
      • Lato 2025 - terminy
      • Camp Fun Active 6-12lat
      • Camp Sport & Adventure 12-18lat
      • Camp Familiada
      • Letnie półkolonie
  • Ratownictwo
    • Kursy z ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy
    • Razem dla bezpieczeństwa ZIMA
    • Razem dla bezpieczeństwa LATO
  • Eventy
    • URODZINY
    • INTEGRACJE KLASOWE
    • PIKNIKI / FESTYNY
    • EVENTY FIRMOWE
    • IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE
    • ZIELONE / BIAŁE SZKOŁY
  • Kontakt
    • Biuro Klub Sportteam
    • Koordynatorzy
    • Regulaminy i dokumenty



  •  

  1. Strona główna
  2. AKTUALNOŚCI
  3. INFO wyjazd LATO DADAJ
Powrót
10.06.2010

INFO wyjazd LATO DADAJ

Wiadomości z zebrania informacyjnego dla uczestników
Sportowiska Lato 2010 (Mazury - Dadaj)

I turnus 24.07-1.08.2010
Wyjazd: 24.07 zbiórka 7:00 parking przy Urządzie Dzielnicy Wesoła ul.1 Praskiego Pułku 33
Powrót: 1.08 parking przy U.Dz. Wesoła około godziny 18:00

II turnus 1.08-9.08.2010
Wyjazd: 1.08 zbiórka 7:00 parking przy Urządzie Dzielnicy Wesoła ul.1 Praskiego Pułku 33
Powrót: 9.08 parking przy U.Dz. Wesoła około godziny 18:00

III trunus 9.08-17.08.2010
Wyjazd: 9.08 zbiórka 7:00 parking przy Urządzie Dzielnicy Wesoła ul.1 Praskiego Pułku 33
Powrót: 17.08 parking przy U.Dz. Wesoła około godziny 18:00

Lista rzeczy do zabrania + wiadomości z zebrania informacyjnego

Przypominamy że kartę kwalifikacyjna należy wypełnić i wysłać ze strony a umowę wydrukować, podpisać i przekazać organizatorom najpoźniej w dniu wyjazdu.

Kartę kwalifikacyjną wypełniamy online

 

  I turnus od 24.07 do 1.08.2010

 

 

 

 
 II turnus od 1.08 do 9.08.2010

 

 

 

 

 
 III turnus od 9.08 do 17.08.2010

 

 

 Umowę drukujemy i podpisujemy!
  Najpóźniej w dniu wyjazdu jesteśmy zobowiązani przekazać ją organizatorowi.

 

 

 

 


 Zgłaszanego uczestnika mamy obowiązek zapoznać z regulaminem.

 

 

 

 

 

 

Wiadomości z zebrania informacyjnego:

Jeżeli mają Państwo możliwość wsparcia naszego Sportowiska - zorganizowania dla uczestników nagród, gadżetów firmowych, ufundowania upominków itp. prosimy o kontakt z organizatorami, wszelka współpraca mile widziana. Zachęcamy:)

 

Letnie Sportowisko UKS Sportteam i Zdrowy Styl - to wyjazd rekreacyjno-sportowy, pakujemy praktyczne rzeczy ograniczając bagaż i zbędne stroje/kreacje;)!

 

Proponujemy zapoznać dzieci z ich bagażem. Lepiej spakować używaną już wcześniej odzież - dzieci łatwiej odnajdują rzeczy wcześniej noszone niż te świeżo zakupione.

 

W czasie obozu jest absolutny zakaz picia i jedzenia toksycznych rzeczy (chipsy, kola)

Zależy nam by przez te kilka dni nasi podopieczni odżywiali się zdrowo.

Będziemy zwracali uwagę na picie dużej ilości wody, batoniki tylko zbożowe, zero słodyczy a cukier i sól usuniemy z menu stołówki.. lody itp. będą w limitowanej ilości.

 

Proszę o przygotowanie informacji o zażywanych przez dzieci lekach.

Lekarstwa muszą być przekazane trenerom i zażywane tylko w ich obecności.

 

Pieniążki można przechowywać u trenerów. Proponowane kieszonkowe 60zł

 

By oszczędzić czas i zwiedzanie sklepów zorganizujemy naszym podopiecznym wodę i batoniki zbożowe w cenie 2zł – lista wydatków będzie do wglądu a kadra dzięki temu będzie miała kontrolę nad tym co i czy nie zamiast posiłków jedzą podopieczni:)

Dodatkowo najmłodszym kieszonkowe przechowywane u trenerów da możliwość zakupów „bez gotówkowych”:)

 

Wartościowe ubrania oraz przedmioty: komórki, odtwarzacze mp3, foto, konsole do gier, biżuterię.. proponujemy zostawić w domu. Na plaży, żaglach, kajakach czy w basenie są nie do upilnowania:)

 

Prosimy podpisać dzieciom jak największą ilość ich rzeczy, sprzętu, bagaży, ubioru itp.. np. markerem na metkach itd. Po obozie lista rzeczy zagubionych będzie na stronie internetowej.

 

Zdjęcia z obozu+filmiki będą na płycie DVD w cenie 30zł – osoby zainteresowane prosimy w dniu powrotu grupy o zgłoszenie chęci zakupu płyty. Materiał zostanie wysłany pocztą do 10.09.2010.

 

Wspólnie (my na wyjeździe, Państwo przed oraz w trakcie przez telefon) popracujmy nad usamodzielnieniem naszych bąbli oraz nauką odpowiedzialności.

Nie zabraniamy ale absolutnie nie zachęcamy do odwiedzania dzieci podczas Sportowiska! Obietnice są bardzo ważne dla dzieci więc w rozmowach prosimy o rozwagę..

 

Nr tel. do kadry zostaną rozdane w dniu wyjazdu. Kontakt z dziećmi jest możliwy poprzez kadrę. Gdy dziecko będzie chciało zadzwonić „puścimy” rodzicom sygnał prosząc tym samym o oddzwonienie. Telefon, szczególnie dla młodych to dodatkowe obciążenie (bo musze być pod telefonem), odpowiedzialność (bo mama i tata oczekują że będę często dzwonił) i kłopot (gdzie moja ładowarka, kod pin i gdzie jest telefon?)

 

Prosimy o nastawienie dzieci że z każdym, absolutnie każdym problemem/kłopotem/sprawą/zapytaniem w dowolnym momencie mogą i powinni udać się do opiekuna, trenera/trenerki, kierownika – Jesteśmy dla Nich, pracujemy i opiekujemy się Nimi przez 24h, jako doświadczeni pedagodzy potrafimy indywidualnie i dyskretnie rozwiązać wszystko.

 

AKTUALNOŚCI

  • Brawo Nela Żyżyńska!
  • Dziękujemy i brawo Wy!:)
  • Zajączkowy Turniej Tenisowy
  • OSWAJAMY ZIMNO!
  • Narciarska Familiada - trwa:)
  • Youtube
  • Przewiń
Zapisz się do newslettera
+48 501 857 987 ikona telefon
alt biuro@sportteam.pl
Sportteam

Menu w stopce

  • AKTUALNOŚCI
  • Pływanie
  • Tenis
  • Wyjazdy
  • Ratownictwo
  • Eventy
  • Kontakt



  •  

© 2025 Sportteam
Projekt i realizacja: ActiveDesign